UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw Opel.

Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het Coronavirus, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen.

Daarom geven we u in dit artikel antwoord op de vragen die u aan ons gesteld heeft.



Zijn Opel vestigingen open of niet?

Onze werkplaats is vooralsnog open. Gezien de snelle ontwikkelingen adviseren we uw bezoek aan onze of werkplaats telefonisch even aan te kondigen, zodat u er zeker van kunt zijn dat onze medewerkers direct voor u klaar staan.


Is het wel veilig om langs te komen?

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat we alle mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.


Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar indien u niet naar de werkplaats kunt komen. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze werkplaatsmedewerkers tevens online en per telefoon bereikbaar. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over uw auto.


Mijn auto heeft reparatie / een servicebeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?

Onze werkplaats is vooralsnog gewoon geopend. Om er zeker van te zijn dat u niet voor een gesloten deur staat, verzoeken we u om vooraf contact met ons op te nemen. Samen zullen met u door de mogelijkheden lopen voor reparatie/service afgestemd op uw persoonlijke situatie.